.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض دانشجویی در دانشگاه بابل
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند...

برکناری رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و معرفی یکی از اساتید دانشگاه خواجه نصیر موجب تحصن دانشجویان در مراسم معارفه و تودیع ریاست این دانشگاه شد. 
به گزارش خبرنگار شمال نيوز ، دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند.

عده ای از دانشجویان این دانشگاه که با انتصاب دکتر شکری مخالف بودند به دادن شعارهایی مانند " نجف پور حمایتت می کنیم "، " رئیس انتصابی نمی خواهیم" و خواندن سرود یار دبستانی مانع از ادامه سخنرانی دکتر جهانگیریان شدند.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه مخالفتهای بی اساس و دادن این گونه شعارها فضای علمی دانشگاه را خدشه دار می کند از زحمات پرفسور نجف پور تشکر کرد و افزود: انتصاب رئیس دانشگاه ها هیچ ارتباطی به مدیران استانی ندارد و وزیر علوم در این خصوص تصمیم می گیرد.

شفقت خاطر نشان ساخت : دانشجویان معترض به انتصاب دکتر شکری می توانند با کمی صیر و مشاهده شیوه درست مدیریتی این شخصیت دانشگاهی سطح کمی و کیفی دانشگاه خود را بیش از این ارتقاء دهند.

همچنین پرفسور نجف پور برای آرام کرن فضا این مراسم با تشکر از دانشجویان گفت: از اینکه این مسئولیت از دوش من برداشته شده بسیار خوشحالم زیرا همراه دانشجویان این دانشگاه میتوانم بهتر از گذشته فعالیتهای علمی خود را ادامه دهم.

به گزارش ایسنا اعتراضات دانشجویی بعد از اتمام مراسم تودیع ومعارفه نیز ادامه داشت تا جائی که خارج شدن از آمفی تئاتر این دانشگاه برای مدعوین و خبرنگاران به سختی صورت گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.